Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Česká pošta, české dráhy a O2 – u mě na odpis

Až budu absolutní monarcha, první den zruším českou poštu, druhý den české dráhy a třetí den 02 a Mediatel.

Ad 1 Česká pošta

Chci odeslat expresní poštou (EMS) balíček tak, aby byl do druhého dne v Praze. Česká pošta zaručuje dodání zásilek v dohodnutém časovém limitu, a to nejpozději následující den po dni podání zásilky, ale pozor! Pouze když podáte balíček do 12 hodin, jinak se lhůta prodlužuje o dalších 24 hodin. Expres za 104 Kč s rychlostí poštovního dostavníku. Na další poště mi nedají doklad o zaplacení poštovného, pokud jsem obálku neoznačila firemním razítkem. Ptám se úřednice proč?? Proto. Nesu na poštu okolo 200 dopisů s novoročenkami – pošta je odmítá převzít, protože nemá momentálně tolik známek. Čekám dopis, který mi měl přijít na mou řádně označenou adresu. Odesílatel mi volá, že se mu odeslaný dopis vrátil zpět s poznámkou, že uvedené adrese, kde sídlím mnoho let řádně označena, neexistuju. Možná, že to jsou přehmaty konkrétních poštovních úředníků, ale to mě jaksi nezajímá. Tak to máme střípky z české pošty.

 Ad 2 České dráhy

Nekonečný příběh… poslední událost z minulého měsíce. Koupím si za nemalý peníz jízdenku ze západu Čech do Trnavy, běžným rychlíkem do Prahy, z Prahy pendolinem, na místě mám být okolo druhé hodiny ranní. To by ale nesměl rychlík do Prahy mít hodinu zpoždění a to by nesmělo platit nařízení, že na zpožděné vlaky se nečeká. To znamená pendolino v čudu, já v Praze na nádraží vymáhám náhradu za jízdenku a ve dvě hodiny v noci nejsem v Trnavě, ale v Hodoníně.

 Ad 3 Telefónika O2. S mobilem nemám problém, naopak. Pohoda nečekaná.

Ovšem pevná linka… protože jsem OSVČ, chtěla jsem mít  telefonní stanici v bílých stránkách mezi odkazy na obor mého podnikání. Prvních pár let to klapalo, pak Mediatel začal měnit formu telefonního seznamu a mně začaly problémy. Jeden rok jsem měla telefonní stanici zařazenou do úplně jiného oboru. Omluvili se mi, ale nový seznam se vydával až za rok. Druhý rok mě zařadili do bytových stanic. Omluvili se mi, ale nový seznam se vydával až za rok. Třetí rok jsem se nenašla vůbec…. Protože už jsem toho měla dost, rozzuřená jsem šla pevnou linku  zrušit. Nevyhnula se mi taky lítost, telefon jsme měli doma už v dobách, kdy to nebylo běžné, ale naštvání je naštvání a vyžaduje akci. A dozvěděla jsem se: Ale vždyť vy v seznamu jste! Pod písmenem M! Ale nepožádala jste a hlavně si nezaplatila zařazení do oboru vaší činnosti, to je nová placená služba, tak co vlastně po nás chcete? Zrušit linku? To bych, paní, nedělala, to není naše, ale vaše chyba… že jsme vás neupozornili na změny v placení? A my že honíme peníze, kde se dá, protože od nás klienti zdrhají? No dovolte…! Na dotaz, proč platím o tolik více za podnikatelskou stanici, než za bytovou, když v zobrazení pak není rozdíl, jsem odpověď už nedostala.

Včera jsem v místních bílých stránkách hledala instalatéry. Pod písmenem I jsem našla Ing. Abrahám, Ing. Altman, Ing. Antala……předpokládám, že ani jeden ze všech těch inženýrů není instalatér.  Fakt skvělé řazení. 

A pak taky, až budu ten monarcha, vypnu televizní vysílání, protože v den 21. srpna, to je v den 40. výročí okupace, v hlavním vysílacím čase na ČT 1 dávají 1. díl komedie Vše pro firmu , na ČT 2 olympijské hry, na Nově Jamese Bonda a na Primě Velmi křehké vztahy. To je podle mě ostuda.

Toto prohlašuji při plném vědomí a na základě dlouholetých zkušeností s výše zmíněnými institucemi.

 

Autor: Hana Malichová | čtvrtek 21.8.2008 10:48 | karma článku: 27,43 | přečteno: 1585x
  • Další články autora

Hana Malichová

Ještě že máme ty pravicové extremisty!

Ještě že máme ty pravicové extremisty, konečně někdo umí dát najevo většině cikánů, co si o nich opravdu myslí většina národa.

17.11.2008 v 10:14 | Karma: 10,76 | Přečteno: 541x | Diskuse| Ostatní

Hana Malichová

Pane Topolánku! Pane Topolánku!!

Jste vážně politik na pendrek. Podívejte se na Paroubka, to je jiný kafe. Mele, co mu momentální siutace na jazyk přinese a řečené okamžitě zapomíná, případně pružně zapírá. Vy se spoléháte na logická řešení, která sice asi logická jsou, ale málokdo se namáhá je pochopit.

2.11.2008 v 9:04 | Karma: 28,46 | Přečteno: 1106x | Diskuse| Ostatní

Hana Malichová

Sluníčko svítí, šlapky šlapou, Němčouři krouží…

Když se krátce po sametovém převratu v okolí hranic s Německem vyrojily prostitutky chráněné kuplířskými gangy, říkala jsem si – pchá, to dlouho nevydrží, to zmizí tak rychle, jak rychle tu budeme mít větší a větší pořádek. Mírně řečeno – podcenila jsem odolnost prostitutek a přecenila touhu po pořádku.

19.8.2008 v 7:52 | Karma: 20,80 | Přečteno: 1310x | Diskuse| Ostatní

Hana Malichová

Hano, vstávej, Rusi nás zabíraj!

Hano, vstávej, Rusi nás zabíraj! Takhle mě budila babička 21.8.1968 brzo ráno. Pamatuju si, že mi byla zima a nevěděla jsem, co znamená to – Rusi nás zabíraj. Babička měla zkušenosti ze dvou světových válek a zažila osvobození Slovenska sovětskou armádou, takže ona věděla.

10.8.2008 v 9:25 | Karma: 18,84 | Přečteno: 823x | Diskuse| Společnost

Hana Malichová

Špatné zprávy kam se podíváš. Kam jste, lidi, dali ty dobré?

Novinové titulky nás denně drtí: Minulý týden zemřelo na silnicích nejvíce lidí! Důchodce střílel ze vzduchovky po dětech. Ztráta trhů! Potichoučku, ať nenaštveme Čínu...

28.7.2008 v 23:52 | Karma: 14,25 | Přečteno: 749x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1190x
Vezmi si, co je tvoje, ostatním dej, co jim patří. Podle toho žiju - tedy aspoň se snažím :o)

Seznam rubrik

Co právě poslouchám